Höggravid och magsjuk.

Så.vidrigt! 


Trodde ju nästan att det var över, men nej, inatt började Viktor spy, Elton hade diarré på morgonen och jag började spy nån gång vid 11 idag. 


Kunde gå och lägga mig men vaknade ganska snart av onda förvärkar. Räcker det inte med magsjuka, förkylning sen 8v tillbaka? Nej självklart ska livmodern passa på att öva sig och göra ooont. Idag är jag fan bitter. 


Men, förhoppningsvis är det bättre imorgon! Min snälla bonuspappa åkte och handlade åt oss och lämnade utanför dörren förut, jobbigt när toapappret är slut när alla hemma har magsjuka liksom. Matkassen kom förut också och det var ju bra tajmat! 


Nu ska jag försöka sova en stund och hoppas att bebis gör detsamma, har vart karatekickar hela dagen, och förhoppningsvis har hon vänt på sig! Tyckte det kändes som hon låg rätt förut iallafall. :)



Maria
2015-12-14 @ 23:41:00

Nää men stackare!! Krya på er allihop!

Frida - mamma & hälsa
2015-12-15 @ 15:41:04
URL: http://www.fridasvy.blogg.se

Härlig och fin blogg du har :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0