Julklänning, check!


Såå jäkla nöjd! Plockade med mig tre klänningar och två koftor in i provrummet och försökte bygga upp självkänslan och förbereda mig mentalt för vad som komma skulle.. 

Att prova kläder som höggravid är sällan roligt, otaliga gånger har jag grinat för att klänningshelvetet inte ens gått över armarna (!!)

Men, denna satt ju som en smäck! Jag är egentligen ingen klänningstjej men på jul, dop, nyår m.m känns det givet. Denna är liksom jättemjuk, tunn och superskön! Och jag ser inte ut som jag känner mig i den! 10/10 toasts med andra ord. Provade en till klänning, och även den satt jättefint! Hade behövt storlek L men kunde faktiskt klämma mig i storlek M i den svarta. Den är kortare och har utsvängd kjol. :) 

Så nu har jag en till jul och en till nyår! Så himla härligt. De kommer behållas även sen när bebis har kikat ut, denna går utmärkt att amma i så den är en keeper! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0