Noo!

Magsjuka har äntrat huset! Alla barnen har vart pigga och ätit som vanligt men förut vaknade stackars Rocky med ett skrik och hade spytt ner hela sängen. Så hemskt! Han låg dessutom på rygg när han kräktes, får katastroftankar direkt! Tänk om han inte gjort ett ljud ifrån sig och kvävts? Fyfan! Mår illa av att ens skriva det. Det är visserligen första gången han spyr såhär, så förhoppningsvis lär han sig att sätta sig upp eller lägga sig på sidan. 


Kommer knappt våga sova inatt känner jag. Viggo och Elton är väl bara att vänta på att det ska bryta ut hos också.. Hoppas nån av oss klarar sig men chansen är väldigt liten! När jag väntade Elton hade jag maginfluensa 4-5ggr på tre veckor! Det gick på jobbet och jag fick det varje gång. Usch. 


Håller tummarna för att det blir så lindrigt som möjligt för barnen! ❥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0