Ultraljuden.

Vi gjorde kubtest i vecka 13 (12+2) och fick se mini röja runt. Så härligt att se samtidigt som jag var lite nervös över vad resultatet skulle bli. 


Vi fick 1:20000 vilket kändes jättebra! Veckorna rullade på och i vecka 16 fick jag en blödning. Kändes riktigt jobbigt men ringde mvc som lugnade mig. Kändes dock som en plågsam evighet till nästa ultraljud i vecka 20 så vi bokade in ett ultraljud till veckan därpå. Vi var på crocusmottagningen i Linköping och fick se mini igen. 


Läkaren frågade om vi hade någon känsla av vad det var för kön och vi sa båda "pojke, vi har tre grabbar hemma" 

"Jaså, men det är det inte denna gången!" Sa han då. Jag undrade hur sjutton han kunde se det så snabbt eftersom hon låg på sidan. Men han förklarade att det var det bästa sättet att se så tidigt. Vi blev båda väldigt förvånade haha! Känns fortfarande konstigt att våra killar ska få en syster. Men jättekul såklart! ❤️


Nästa ultraljud var Rutinultraljudet, allting såg jättefint ut och vi fick bekräftat en gång till att det är en tjej. 




Här är lillasyster i vecka 17❤️

Och här i vecka 20! ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0