Why not?

Nej men varför inte en vända till förlossningen, som vanligt? Haha det här börjar bli skrattretande.. Idag har jag blött igen, färskt blod och mycket mer än tidigare tillsammans med smärta i nedre delen av magen, så det var bara att åka in. 


Barnen lämnades hos morfar och bonusmormor <3 vi kom in och fick snabbt ctg,  bebis blev helt galen och på tjugo minuter så hann hon sparka ungefär tjugo gånger! Kändes dock skönt, det är så hon brukar vara. :) 

Hade tre ynka sammandragningar under tiden som ctg't gjordes. Inget märkvärdigt med andra ord! Barnmorskan gjorde en koll på tappen också och den var mjuk, framåtriktad, öppen för ett finger men inte utplånad. 


Jag hade hoppats på mer faktiskt men det känns ändå ok. Som vanligt skönt att få en koll att allt är ok! Besöket var snabbt överstökat och vi är redan hemma igen. Och nu tänker jag gå och lägga mig! Är konstant trött och grinig just nu. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0