Alltså.

Vecka 39 idag och våran otur bara fortsätter, idag ringde bilfirman och vi hann inte svara, när vi ringde upp så svarade ingen och verkstan är stängd hela helgen! 


Om våran otur fortsätter så bestämmer sig väl lillasyster för att kika ut nu i helgen vilket vore lite av en katastrof. Så nu hoppas jag ännumer att hon väljer att stanna inne över helgen. Igår hade jag världens jobbigaste förvärkar i flera timmar, men de kom bara när jag vilade. Barnmorskan ringde och jag pratade med henne om det och hon sa att det är precis så det brukar vara med förvärkar, och man kan tyvärr ha det ganska långt innan förlossningen som omföderska. 

Jag trodde verkligen att det var början på latensfasen för det gjorde så pass ont! Men nepp. Och det är jag ju glad för idag! 

Nästa vecka ska vi in för bedömning om igångsättning, längtar verkligen dit! Och barnvakt är ordnat så det skulle vara fint om det blev igångsättning direkt efter bedömningen. Jag vet ju redan att tappen är mogen och mjuk och att jag iallafall är öppen för ett finger! 


Nu ska vi fredagsmysa här hemma, och eventuellt börja plocka över lite grejer i barnens nya lekrum :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0