Bm-besök v38

Roddare in alla ungarna i bilen efter frukost och lämnade stora killarna hos gammelmormor och gammelmorfar. Var inte helt lätt med all snö och vinterkläder haha! 

Elton fick följa med till barnmorskan! 

Vi pratade lite om förlossningen och jag var ärlig och sa att just nu så skiter jag i om jag så föder hemma eller i bil, vill bara att hon ska komma ut nu. Sjukt hur mycket man kan längta! Jobbigt nog så tycker jag verkligen att väntan blir värre ju närmare man är bf. De här sista veckorna kommer kännas som månader. 


Blodtrycket var lite högre nu 140/80 först och 130/80 efter vila. Men ingen fara iallafall!

Hjärtljud 130/min

Sf 36cm 

Vikt +7kg sen plus. 

Allt bra med andra ord! Och det här var faktiskt sista besöket, hade ett till egentligen men vi avbokade det, känns inte nödvändigt med nåt mer. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0