Molvärk, trött och blod.

Seriöst, ska det vara såhär i en månad till? Jag vägrar! Har haft små blödningar till och från sen i förra veckan, sen har det varit lugnt i ett par dagar för att komma tillbaka igår. Det kommer med molvärk och man kanske skulle kunna dra slutsatsen att livmodertappen håller på att utplånas och öppna sig, men i en hel vecka? Känns lagom jobbigt.


Jag tog upp det med läkaren på förlossningen förra veckan men hon gjorde ingen koll eftersom blödningarna avtagit då. Så jag vet med andra ord inte alls hur det står till därinne. Men slutar det inte idag så får jag väl ringa igen, suck! 


Just nu när vi är i vecka 37 så känner jag att det mer än gäääärna får dra igång samtidigt som jag ju helst vill att det startar när vi redan är på förlossningen.. Dilemma! Nu är det två veckor kvar tills vi ska på bedömningen för igångsättning och förhoppningsvis blir det igångsättning samma vecka. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0