V37+5

Igår målade jag klart lekrummet, blev skitbra! Idag kommer förhoppningsvis listerna upp sen är det bara att flytta över leksaker och bygga ihop killarnas nya skrivbord! Kommer bli så bra! Mormor och bonusmorfar har målat taket och tapetserat åt oss, så tacksam för det. Vi hade inte fixat det så snabbt själva. :)



Igår när barnen somnat tog jag ett varmt bad medan Viktor gjorde chokladbollar haha, så gott! 


Somnade gott sen och imorse vaknade jag av ett sms om att våran bil gått sönder. Så sjukt dålig timing. Nu hoppas jag verkligen att förlossningen inte startar! Det kommer ta ett par dagar minst innan den är klar. Just idag är jag glad att vi gjort alla servicar på den och får låna en bil gratis, men jag vill fan inte veta vad det kommer kosta att laga skiten :/ 




Frida - mamma & hälsa
2016-01-15 @ 11:32:52
URL: http://www.fridasvy.blogg.se

Härlig och fin blogg du har:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0