Dröm

Åh, drömde natten till igår att värkarna startade, hade sjukt ont och Viktor körde mot förlossningen. Plötsligt saktar bilen in, och jag skriker "Vad händer?!?! Dog bilen?!" 

Varpå jag tittar på Viktor som har SOMNAT! "Men vad faaan! SOVER DU?!" Gormar jag och ringer mamma som inte har någon bil utan säger att vi ska ta bussen till förlossningen. Vi står (Viktor ligger och sover vid vägkanten)  och väntar på bussen och mamma som skulle med in. Sen får jag krystvärkar och bebis är född på en krystvärk! Haha helt sjuk dröm! 



Och när jag beträffade för mamma att Viktor somnat bakom ratten för att HAN var trött så svarar hon medlidande "men fy, stackars VIKTOR!" Haha och Viktor kunde inte förstå varför jag blev upprörd, han var ju SÅ trött? 


Hoppas på en mindre dramatisk förlossning när det väl händer på riktigt! 

Nu drömde jag dessutom att hon var stor, och hade inte svart hår som sist när jag drömde om förlossningen, nu hade det samma färg som mitt och ca 1cm långt men väldigt tjockt! Är så nyfiken på hur hon ser ut! Jag tror hon blir en knubbig liten flintis! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lunisla.blogg.se

Mamma till 3, och gravid med nr 4!

RSS 2.0